MoR-CaFeS'ime HOŞGELDİNİZ

Bu benim dünyam.. Yaşam alanım! Odam.. Labirentim.. Çıkmazlarım.. Kafesim..
Siz de benimle; benim labirentimde, mor cafesimde kaybolmak isterseniz, buyrun içeriye!!

22 Nisan 2010 Perşembe

23 Nisan için Blogum Ona Teslim...



=) Sonunda blog'umu birine teslim ettim :) Yazısı hazır... Ama birazdan ekliycem bu aksam önce onunla sizi tanıştırcam.. :))




 Emre Ekinci...
 Özel FMV Işık Okullarında okuyor.. 

Kendisini 3-4 senedir tanıyorum... Dünya tatlısı zehir gibi bir çocuk..




"Benim internet sayfama yazı yazar mısın?" diye sorduğumda; 

"Hemen yazarım" dedi.. 15 dk sonra kapı çaldı ve Emre'nin yazısı hazırdı..

Hemen birkaç kare fotoğrafını çektim Emre'nin.. 


Bu arada öğrendim ki; Emre, büyüyünce medya dünyasında çalışmak istiyormuş.. Babası ile konuşurken benim şu anda bir reklam şirketinde çalıştığımı öğrenen Emre, "Bende büyüyünce reklamcı olcam" dedi.. 

Sonra, Emre'nin bir çok yazısının olduğunu öğrendim.. "Emre ile Necati" diye bir yazı dizisi bile varmış.. Küçük Bey'imiz şu sıralar yazı dizisine yazdığı sonu pek beğenmemiş.. "Komedi filmine böyle son olmaz" demiş ve yeni bir son yazacakmış... 





Emre, bir ara yazılarını bana getirecek.. Ve ben Emre'ye önce Blogumdan bir bölüm ayıracağım, sonra eğer kendisi de memnun kalırsa, ona bir blog sitesi açacağız... =) Söz verdik.. =) 



Bir de bu fotoğrafı çekildikten sonra, evine giderken söylediği bir cümle vardı Emre'nin...
Beni gece gece gülümsetti.. Buraya da ekleyeceğim.. Sizin de yüzünüzde gülümsemeler açacak olan yazımın son cümlesini:

"Fotoğraf çektirirken zorluk çıkarmayı çok severim..."




Hiç yorum yok: