MoR-CaFeS'ime HOŞGELDİNİZ

Bu benim dünyam.. Yaşam alanım! Odam.. Labirentim.. Çıkmazlarım.. Kafesim..
Siz de benimle; benim labirentimde, mor cafesimde kaybolmak isterseniz, buyrun içeriye!!

21 Nisan 2010 Çarşamba

23 Nisan'da Devir İşlemi için geri sayım başladı..


23 Nisan'da bu blog kimin???

Bugün 21 Nisan 2010... Yani 23 Nisan'a 2 gün var... Bende 23 Nisan'da blogumu bir çocuğa vereceğim.. Ve blogumu bir çocuğa vermenin rahatlığıyla uyuyacağım bu gece... Çocuğumuz kim derseniz öncelikli seçimi Unicef'den yana kullanacağım.. Unicef'e mail atacağım ve bir çocuğun bloguma birşeyler yazmasını isteyeceğim... Olmadı Kardeşimin okulundan ilkokul çocuklarına yazdıracağım... O da olmadı, konu komşuya sorcam... Baktım hiç olmuyo... İçimdeki çocuk size bişeyler anlatır belki... 

Şimdiki çocuklar ne hisseder, ne düşünür bilmiyorum ama... Ben 23 Nisan için bu sefer çok heycanlıyım... Çünkü blogumu bir çocuğa teslim edeceğim... =) Umarım güzel şeyler anlatır bize.. Biz de keyifle okuruz... =) 

2 yorum:

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

bence harika bir organizasyona katıldık bende bekliyorum sabırsızlık ile,bakalım küçükler neler dile getirecek ((:

Merwoshm dedi ki...

benim gibi düşünen insanlarla karşılaşmak çok memnun edici Ferdi.. :) memnun oldum...