MoR-CaFeS'ime HOŞGELDİNİZ

Bu benim dünyam.. Yaşam alanım! Odam.. Labirentim.. Çıkmazlarım.. Kafesim..
Siz de benimle; benim labirentimde, mor cafesimde kaybolmak isterseniz, buyrun içeriye!!

4 Mart 2010 Perşembe

Onların hikayesi..






















Bizimkisi bir aşk hikayesi derler ya.. Öyle başladı onların da aşkı.. Virgülleri sevmezler, noktalı virgül kullanmazlar.. Cümleleri hep üç nokta ile biter.. Devamını getirmezler.. Zaten devam etmelerine de gerek yok.. Birbirlerini gözlerinden okuyabiliyorlar hayatı.. 

Kimseye benzemezler.. Sadece kendileri gibiler.. Birtek birbirlerine benzer inatçılık huyları.. Hani tartışmalar aşkın tuzu biberi derler ya.. Bunların tuzu da biberide inatlaşma.. İki küçük çocuk gibi kavga ederler ve anında barışırlar.. 

Tartışma sebepleri ise; gülersiniz ama tavla oynarken hile yaptın, okey oynarken puanımı yazmadın... :) işte bu kadar saf ve güzel onların tartışması.. 

Kimden mi bahsediyorum???
Kuzenimden ve sevgilisinden...

Dünyada gördüğüm en inatçı ama en tatlı çift.. Bugün onlar için birşeyler yazmak istedim.. Seviyorlar birbirlerini gözlerinden belli.. Asla kıramazlarda birbirlerini.. Çünkü gerçek sevgi kırmaya değil dokunmaya bile kıyamadığındır.. 

Yazımın son cümlesinde; mutlu olmayı hak eden herkese dokunmaya bile kıyamayacağı bir sevgi diliyorum..

Sevgi ile beslenmeye devam edin..


    

Hiç yorum yok: