MoR-CaFeS'ime HOŞGELDİNİZ

Bu benim dünyam.. Yaşam alanım! Odam.. Labirentim.. Çıkmazlarım.. Kafesim..
Siz de benimle; benim labirentimde, mor cafesimde kaybolmak isterseniz, buyrun içeriye!!

1 Mart 2010 Pazartesi

Bahar Geldi





Bugün uzunca bir zamandan sonra ağaçlarda açan çiçekleri gördüm.. Ve dedimki "İşte, sonunda geldi.. Bahar geldi.."

Hoşgeldin Bahar... 



Bahar denilince nedense aklıma ilk olarak "çiçekler" geliyor.. Çiçekleri çok sevdiğimden midir bilinmez, her gördüğüm ağaçta açan beyaz minik çiçek arıyorum.. Her ne kadar az kalmış olsada yeşillikler.. Gördüğüm yeşilliklerde papatya arıyorum.. Sümbül arıyorum, karanfil arıyorum.. Gözlerim hep çiçek arıyor..

Ama daha ötesi var.. Bahar gelince çevrede aşk arıyorum...

Bahar bana aşk'ı hatırlatıyor nedense.. Ve tüm gördüğüm güzel çiftlere "hep böyle kalın" demek istiyorum..

Bahar mevsiminin gelmesi ile Mart ayı boyunca "AŞK" temalı yazılar paylaşıcam sizlerle.. Elimden geldiğince, kalemim tükenmedikçe, klavyem bozulmadıkça türeticem.. Tıkandığımda ise geçmişte karalanmış dosyalardan çıkaracağım bir kaç satır.. 

Bugün Baharın başlaması ile 1 yazı 1 şiir ile "Hoşgeldin" diyorum Aşk kokulu çiçeklere.. "Hoşgeldin Bahar.."

Hiç yorum yok: